Aras Kargo Müşteri Memnuniyetsizliği


(Krother) #1

Bugüne kadar verdiğim 4 butikbira siparişinden içinde bir tanesini Aras Kargo ile alma hatasını yaptım. 3 Mart tarihinde verdiğim siparişi hala alabilmiş değilim. Tüm bu süre içinde evde olsam da takip kodundan bilgi aldığımda “Gönderinizin Teslimatı sağlanamamıştır” ve “Adres yanlış/yetersiz olmasından dolayı teslimatı yapılamamıştır.” açıklamalarını görüyorum. Kargo gecikince şubeye gidip elden almak istedim ancak bize en yakın şubenin kapandığını ve yeni şubenin uzağa taşındığını öğrendim. Ayrıca takip numarasında hangi şubede olduğu yazmıyor.

Özet olarak, kargo adresinin doğru olmasına rağmen “adres yanlış/yetersiz” açıklaması verilmesi, ve evde olduğum halde “Teslimatın sağlanamaması” yüzünden kargom iade durumuna geçmiş. Online destek üzerinden iade durumunu iptal etmek durumunda kaldım. Evime gelmesi gereken kargoyu almak için yarın otobüsle şubeye gitmek zorundayım yani.

Burikbira’dan yurtiçi kargo ile ulaşmasını istediğim önceki siparişler, paketin kargo firmasına geçmesini takiben en geç 2 gün içinde elime ulaşıyordu. Bu sorunu bir tek Aras Kargo ile yaşadım.

Sizin bu iki firmayla ilgili deneyimleriniz nelerdir?


(Şişede Enaz BİRAY) #2

(cihat) #3

butikbira alışverişlerimde aras kargo ile sıkıntı yaşamadım. ancak kargo firmalarının vurdumduymazlığının online alışverişi etkili bir şekilde baltaladığını söyleyebilirim.

aliağa aras kargo sıfır termosifonumu kırdı ve evimin bulunduğu yere dağıtım yapmadığını söyledi.gidip aldım. kırdığını kuruluma gelen servis(2 gün sonra) açınca öğrendim. kargo teslimat ile aynı gün tutulmayan hasar raporunu kabul etmiyor. servis açılmış ürüne garanti vermiyor. arada bırakıldım. sonuç 10 yıla yakın aktif kullandığım siteden alışverişimi kestim.


(Mert şengöz) #4

İzmir/Buca’da yaşıyorum. Ben de aksine Aras Kargo’dan son derece memnunum. Sadece butikbira değil herhangi bir siparişimi son derece hızlı şekilde ulaştırırlar. MNG dışında ağzımın yandığı başka bir kargo şirketi olmadı şimdiye kadar. Sanırsam bölgeden bölgeye bütün firmaların hizmeti değişiyor.


(ünal savaş) #5

Butik biradan aldığım ürünlerle ilgili aras kargo hiç sıkıntı yaşamadım. Öğleden evvel verdiğim siparişler ertesi gün saat 13,00 gibi ulaşıyor.


(Krother) #6

Tekrar merhaba. Bugün verdikleri adrese gidip kargoyu almak üzere evden çıktım. Ancak iade durumunu iptal etmelerini, kargoyu şubede bekletmeleri için onlarla iletişime geçmeme ve bana talebimin şubeye iletildiğinin söylenmesine rağmen, şubeye gittiğimde kargomun iade olduğunu öğrendim. Şubeden çıkmış anladığınız üzere.

Anlayacağınız, kargom izmire geri gitmiş. Bu sefer Yurtiçi kargo ile göndermeleri için Butikbira’ya destek talebi attım.

Biralarım kovada bir hafta olacakken kargomun izmire gidip geri dönmesini beklemek zorunda kalmak gerçekten üzücü.


(Ercüment Kaya) #7

Geçmiş olsun. Başlığı görünce yazmak istedim. Kesinlikle Aras Kargo uzak durulması gereken bir firma. Ne zaman mecbur kaldıysam bu şirkete kargo konusunda beni çıldırtmayı başarmıştır.


(ozan) #8

Son iki siparişimde Aras Kargo’yu tercih ettim, ikisi de 24 saatten kısa sürede teslim edildi (İstanbul). Dün 14:00’te verdiğim sipariş bugün 12:00’de elimdeydi. Yaşanan sorunlar bence firmadan ziyade şube/bölge kaynaklı oluyor.


(Krother) #9

Kargo iade olduğu için -anlaşılır bir şekilde- bu sefer 200 lira üzerindeki siparişime kargo ücreti de ödemem gerekecek. Aras Kargo bostancı şubesinden uzakta durmanızı öneririm.


(İlkan) #10

Öncelikle size geçmiş olsun dilerim. Bende özellikle Yurtiçi Kargo’ dan uzak durarak Aras Kargo’ yu tercih edenlerdenim. Kargo şirketlerinin hizmetleri bölgeden bölgeye değişiklik gösteriyor olabilir. Bizim bölgede Yurtiçi Kargo eve gelmedikleri halde sizi evde bulamadık yazıp gelmiyorlar.


(Çağatay Yılmaz) #11

Üç sipariştir Aras’ı kullanıyorum. Ama bendeki kredisi bitti. Urla’dan, İzmir Konak’a ilk siparişimi 3 günde, ikincisini 5 günde, sonuncusunu da yine 3 günde teslim edebildi. 5 gün teslim olanda şubeleri karıştırmışlar, alakasız şubeye sevk etmişler, sonra tekrar doğru şubeye göndermişlerdi. Aras kargo, sözde 24 saatte teslimi taahhüt ediyor bu mesafede. Bu arada, Urla-Konak arası yaklaşık 50 kilometre, hani Butik Bira’da depodan teslim seçeneği olsa, gidip alabilirim. . Yurtiçi Kargoyu, başka işlerimde (mesleğe özel indirim olduğu için) kullanıyorum. Ancak, onun için de sosyal medyada olumsuz yorumlar var. Bir dahaki sefere deneme amaçlı Yurtiçi Kargo’yu tercih edeceğim, bakalım ne olacak.


(Krother) #12

Tamamen şubeden şubeye değişiyor hocam. Bir kez de Yurtiçi denemeniz mantıklı olur.

Benim iade olan Aras Kargo pakedimi Yurtiçiyle geri göndermelerini rica etmiştim. Dün kargoya verilmiş bugün elime ulaştı.


(ayhan) #13

İzmir de Aras dan uzak durun. Rezalet hizmet anlayışları var.
Kargoyu Aras kurumsal şube diye bir şube ile gönderiyorlar ve evde olmadığınızda saçınızı yolmanızı sağlıyorlar.
Bıraktıkları haber kağıdında doğru dürüst bir bilgi yok. İnternet sitelerinde kurumsal şubenini telefonları cevap vermiyor yada ulaşılamıyor. çünkü telefonlar doğru değil. Bana yakın şube varken 15 km ötedeki bu uyduruk şubeye gideyim bari deyip, int. sayfalarındaki adrese gittim. Orada şube yok. 3-5 ay önce taşınmış. Sora sora bağdat bulunur deyip 1 saat arayıp bulduğum şubede benimle aynı mağduriyeti yaşayan 2 kişi daha vardı. Oradaki ilgili kişiye neden yanlış telefon ve adres diye sorduğumda durumu merkeze iletiyoruz ama düzeltmiyorlar dedi. İnternet sayfalarına yazdığım şikayete bir gün içinde sizi arayacağız mesajına rağmen 1 hafta sonra birisi arayıp şikayetimi soracağına kargonuzu teslim almışsınız bunu teyit için aradık dedi.
Ben alışveriş yapacaksam satıcıya soruyorum. Arasla gönderiyorsanız sizden almayacağım diye.
Kısaca diğer yerleri bilmem ama İzmir / Bornova civarında ARAS kargo dan uzak durun. Kendinizi üzmeyin


(Ocho) #14

Demek İzmir’de durum böyle. Hemen herkes gömmüş resmen Aras Kargo’yu. Ben İstanbul-Balmumcu (Levent-Beşiktaş arası) Aras Kargo’dan çok memnunum. Umarım nazar değdirmem :). En son siparişim sanırım 5 koli olarak gelmişti (2 kolisi şişe idi). Herhalde dayanamadı ve sordu meraktan “Abi nedir bunlar” diye. Şişe dedim. Öylesine baktı ve gitti. Bir dahaki sefer sorarsa, “Şamandıralı Termostatik Kondenstop” gibi anlamayacağı birşey söyleyeceğim. Bir daha sormasın ve uyanmasın diye :).


(Umut Cevik) #15

Forumdaki ilk yazımın bir şikayet olmasını istemezdim, ancak Aras Kargo’nun 29 Ağustosta yola çıkan paketimi hala teslim etmemiş olması (4 Eylül), ayrıca dün ofiste olmama rağmen sanki gelip bulamamışlar gibi gönderinin son durumuna “3 Eylül 2018 16:54:23 Gönderinizin teslimatı sağlanamamıştır.” yazmaları ve çağrı merkezini aradığımda da “kargonuzu varış şubenizden alabilirsiniz” cevabını vermeleri kabul edilemez.


(ömer Fırat Gürbüz) #16

Bence bu kargonun subesiyle alakalı bir sorun ben burdaki subesinden cok memnunum yani şikayetinizi buraya değilde merkeze yapmanız daha iyi olur.


(Umut Cevik) #17

Şikayetimi tabi ki genel merkeze de yaptım. Bu başlığın adı “Aras Kargo Müşteri Memnuniyetsizliği” olduğundan ve benimkine benzer şikayetler olması bu firmanın hizmet standartlarını karşılamayan başka şubeleri de olduğunu gösteriyor. Yazmış olduğum ileti, bu tür şikayetlerin Butik Bira tarafından da dikkate alınıp ilgili kargo firmasına bildirilmesi ve bu tür şubeler için aksiyon alınmasını temin etmek içindir.


(Ali Orhan) #18

Yanılmıyorsam Aras Kargo bu sene çok büyük bir online alışveriş sitesinin tüm ürünlerini taşıyor belki anlaşma falan yapılmış olabilir. Bu sene çok kötü durumdalar benimde başıma 2-3 defa gelince Aras oldumu ya ürünü almıyorum varsa başka kargo seçiyorum.


(Saner Gülşen) #19

“Yurtiçi Kargo Müşteri Memnuniyetsizliği” diye başlık açsak bu başlık da gene dolar taşar.

Ben Adana da yaşıyorken adresime yakın Aras Kargo çok kötü çalışıyordu. Yurtiçi Kargo ile çalışıyordum. Şimdi Hatay da yaşıyorum. Aras Kargo dan inanılmaz memnunum. Yurtiçi Kargo ile ürün gelecekse sipariş vermem, o derece.

Gördüğüm kadarıyla kargo şirketindeki memnuniyet düzeyimiz genellikle bize gönderiyi getiren son birimle alakalı. Dağıtıma çıkaran şubeyle.
Yaşadığınız problemleri kargo şirketinin genel merkezine, şikayetvar.com’a aklınıza gelen her yere şikayet edin. Başka türlü gelişme göstermiyorlar.


(Mert E.) #20

Eski bir kargo şube müdürü olarak diyebilirim ki, sorunları şube ile değil, genel müdürlük veya bölge müdürlüğü numaralarına ulaşarak dile getiriniz. Tepeden müşteri problemi gelince şube ister istemez çözmek zorunda kalıyor, veya 8-9 sene önce böyleydi :slight_smile: