Kırık Gelen Yoğunluk Ölçer Deneyimi

Kötü bir huyumuz var. Şikayet ederken bağırmayı çağırmayı seviyoruz ama överken bu kadar motive olamıyoruz maalesef. Bu mesajımda bu huyumu yenmeye çalışacağım.

Butik Bira’yı henüz sadece başlangıç seti ve birkaç kit sattıkları zamandan itibaren biliyorum. O zamanlar da emailleşmiş ve ilgileri karşısında hem şaşırmış hem de “işte bu” demiştim.

En son alışverişimde sipariş ettiğim ölçüm setindeki yoğunluk ölçer ortasından kırılmış olarak geldi. Tam da bock kitimi mayaladığım zamanda bu sürpriz canımı çok sıkmıştı. Seti eşim teslim almış ve açıp ürün sağlamlığı ile ilgili tutanak tutturmamıştı tabi ki. Ben de alsaydım aynısı olurdu çünkü teoride öyle yapılması gerekliliğine karşın pratikte kargocu, ürünleri incelemenizi beklemiyor. Çekip gidiyor. Aslında tüketici olarak yanlış yapmıştım ama bu ülkedeki bir çok çalışamayan yapı gibi bu da benim suçum değildi.

Ancak şundan emindim Butik Bira’ya derdimi anlatabilirdim. Destek bölümünden derdimi yazdım. Sağolsunlar hemen döndüler. Birkaç foto istediler. Gönderdim ve beklenen sonuç. “İsterseniz ilk siparişinizde ücretsiz yoğunluk ölçerinizi gönderelim.”

Evet doğrusu zaten bu ama kullanılan dile, teknolojiye (email attım, attığım email web tarihçemde içeriği ile gözüküyordu mesela, ister web’den, ister email ile yazışın, tarihçeye ekleniyor) müşteri yaklaşımına, özene baktığımda Butik Bira’nın ülkemin ticari firma ortalamasından birkaç ışık yılı ileride olduğunu görebiliyor ve tebrik ediyorum. Kazandığınız her şey helaldir bana göre :slight_smile:

4 Beğeni

Patlak gelen dme’ler, kontrol edilmeden alınan kargo… Hemen hemen aynı hikaye. Ertesi gün aynı ürünleri yolladılar. Kiti kurdum, olmak üzere ama hala şaşırıyorum.

Benim kargomu yurtiçi kargo isteğim dışında geri Urla’ya postalamıştı. Ama sağolsun Butik Bira hiç ikiletmeden Aras Kargo’yla bana tekrar yolladılar. Üstelik yurtiçinin kayıtlarında “Alıcı ürünü kabul etmedi.” olarak geçmesine rağmen.

Gerçekten inanılmaz bir müşteri memnuniyeti anlayışları var. Öğrenci halimle, daha ilk kitim şişelenmeden siteyi sömürttürdüler bana :slight_smile:

Benim de başlangıç kiti siparişimde şişe doldurma çubuğunun ucu kırık gelmişti. Söyledim, hemen yenisini gönderdiler. O gün bu gündür başka siteye bakmıyorum, düzgün insanlar kendini belli ediyor.

Bir İşletme bölümü öğrencisi olarak bu tarz örnekleri gördükçe naçizene görüşüm; butik biranın müşteri ilişkileri yönetimi konusunda tam donanımlı olduğunu düşünüyorum ve bu onlara çok şey katacaktır.Paydaşlarından birinin müşteri olduğunun bilincinde hareket eden işletmeler hep kazanır. Tutumlarınızın sabit kazançlarınızın maksimum olmasını dilerim :slight_smile:

Ben şişeleme çubuğunun ucunu kırmıştım. O zaman şişeleme çubuğu satılmıyordu ayrıca, ucunu istedim gönderir misiniz diye, yeni çubuk geldi komple, heralde ilk kıran bendim, “bu arkadaşın ayarı yok, yedek malzemesi olsun” dediler sanırım :slight_smile: Şaka bir yana, müşteri memnuniyeti ön planda Butikbira’da. Paketleme mantığı da ayrıca iyi, boş yere ağaç heba olmuyor, paketlerin üstüne düşünüldüğü için. Bazen Hepsiburada’dan el kadar bir sipariş veriyorum, utanmasalar buzdolabı kutusuna koyacaklar.

2 Beğeni